مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت پایگاه‌های ثابت و سیار برای اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی در استان خبر داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پوریانی مدیرکل انتقال خون  مازندران گفت : مراکز انتقال خون استان در ایام تاسوعا و عاشورا آماده پذیرش عزادران حسینی برای اهدای خون است.

وی افزود : مرکز انتقال خون ساری در روز تاسوعا و عاشورا از ساعت ۸ صبح تا  ۱۳ ظهر و تیم سیار انتقال خون ساری شب تاسوعا در خیابان ۱۸ دی و شب عاشورا در خیابان جمهوری از ساعت ۲۰ تا  ۲۴شب  روز تاسوعا و روز عاشورا به ترتیب در روستای اسرم و سورک از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ آماده خدمت رسانی به مردم نوع دوست است .

مدیرکل انتقال خون مازندران با بیان اینکه تیم سیار انتقال خون آمل در روز تاسوعا از ساعت ۱۳ ظهر تا ۲۳ شب در تکیه آمل و روز عاشورا از ساعت ۷ صبح تا  ۱۴ بعد از ظهر در امام زاده ابراهیم مستقر هستند گفت:  پایگاه آمل نیز در روز عاشورا از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴ بعدازظهر فعال است .

پوریانی افزود : پایگاه انتقال خون بابل روز تاسوعا و عاشورا از ۸ صبح تا  ۱۸ عصر آماده خدمات رسانی به داوطلبان اهدای خون است.

وی گفت : پایگاه بهشهر صبح تاسوعا از ساعت ۸تا  ۱۳ فعال و کانتینر قائم شهر روز عاشورا ۸ صبح تا  ۱۲ ظهر وشب عاشورا ۲۰ تا  ۲۴ فعالاست .

 مدیرکل انتقال خون  مازندران  افزود :  پایگاه چالوس شب تاسوعا از ساعت ۲۰تا  ۲۴، روز تاسوعا از ساعت ۸تا  ۱۳ و شب عاشورا از ساعت ۲۰تا  ۲۴، پایگاه تنکابن نیز شب عاشورا از ساعت ۸ تا  ۲۴ و روز عاشورا از ۸تا  ۱۳ ظهر و پایگاه رامسر نیز درروز عاشورا از ۸ صبح تا  ۱۳ ظهر آماده دریافت خون از داوطلبان است .

 پوریان توصیه کرد:  با توجه به اینکه نیاز بیماران به خون سالم همیشگی و مستمر است لازم است اهداکنندگان خون در طول سال به صورت مستمر در مراکز انتقال خون استان جهت اهدای خون و فرآورده‌های آن حضور یابند و بیماران را حمایت کنند.

 انتهای پیام /ر

 فعال سازی مراکز اهدای خون در ماه محرم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.