مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان از برگزاری نکوداشت شهدای دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ناصر پور ،مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان از برگزاری نکوداشت شهدای دفاع مقدس خبر داد.


 ناصر پور به شعار محوری هفته دفاع مقدس با عنوان «ما توانستیم به همه دنیا و همه عرصه‌های بین‌المللی و داخلی خودمان را نشان دهیم» اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساس این رویکرد و شعار می‌خواهیم بگوییم ما با دست‌خالی و با تکیه‌بر نیروی معنویت و الهی و با تکیه‌بر نیرو و قدرت مردمی یک تحول بزرگی را در جهان ایجاد و قدرت مردم، رهبری و پیوند رهبری و مردم را نشان دادیم و توانستیم از بحران‌های عظیم آن دوران بگذریم.


وی افزود: بنا است در هفته دفاع مقدس توجه جدی به ۴۰ سال ایثار، مقاومت، موفقیت و درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم و هر چه توان داریم در بحث تبلیغ حقایقی که مربوط به آن دوران درخشنده برای نظام است بگذاریم.


ناصر پور گفت: از برنامه‌های این هفته می‌توان به هم عهدی با شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و به‌ویژه غبارروبی، عطرافشانی و گل‌باران مزار شهدا و تجلیل از جانبازان و خانواده معزز شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم اشاره کرد.


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان بیان کرد: در روز پایانی هفته دفاع مقدس بحث سالروز شهیدان فکوری، فلاحی، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا را خواهیم داشت که نکوداشت این شهدا در هفتم مهرماه در لرستان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ب

 

نکوداشت شهدای دفاع مقدس در لرستان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.