اخبار ورزشی از تکواندو، والیبال و شطرنج را در روز دوشنبه ۲۶ شهریورماه را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز دوشنبه شاهد خبر‌هایی از مصاف مرندی و یارانش در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان، قهرمانی شطرنج باز قزوینی در رقابت‌های آماتور‌های ایران و پیکار‌های تیم تکواندو هیات محمدیه در جام شکوفه‌های هستید.

مصاف مرندی و یارانش در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان

تیم ملی والیبال کشورمان که در ترکیب خود از مهدی مرندی لیبروی قزوینی بهره می‌برد، در چهارمین و حساس‌ترین بازی خود در گروه D. مسابقات قهرمانی جهان به مصاف لهستان می‌رود.

این دیدار در شهر وارنا و از ساعت ۲۲ فردا برگزار می‌شود، بهترین نتیجه تیم ملی در این رقابت‌ها جایگاه ششم بود.

قهرمانی شطرنج باز قزوینی در رقابت‌های آماتور‌های ایران

در پایان سومین دوره‌ی رقابت‌های شطرنج آماتور‌های ایران، پدرام دلیری از قزوین موفق شد با کسب ۷.۵ امتیاز قهرمان مسابقات شود.

آیدین نجفی تبار و آرین فرمانی انوشه دیگر نمایندگان استان در جدول زیر ۱۷۰۰ به ترتیب با کسب ۶.۵ و ۶ امتیاز، عناوین پنجم و هشتم مسابقات را از آن خود کردند.

این رقابت‌ها در زنجان برگزار شد.

پیکار‌های تیم تکواندو هیات محمدیه در جام شکوفه‌های دختر

نماینده استان در رقابت‌های هفته سوم تا پنجم لیگ نونهالان دختر جام شکوفه‌های تکواندو، برابر تیم هیات تکواندو استان خراسان رضوی، تیم هیات تکواندو شهرستان کرج و تیم آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن قرار می‌گیرد.

در پایان هفته دوم این رقابت‌ها، هیات تکواندو محمدیه با ۶ امتیاز و بعد از تیم‌های تیم لوازم خانگی کن و آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن در مکان سوم قرار دارد.

این رقابت‌ها امروز در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.