رئیس پلیس راه استان ایلام از راه اندازی گشت کنترل نامحسوس به منظور برخورد با تخلفات رانندگان قانون گریز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

تخلفات رانندگان زیر ذره بین گشت کنترل نامحسوس

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام عنوان کرد:با توجه به تجزیه و تحلیل تصادفات بوقوع پیوسته در شش ماهه اول سال جاری مشخص شد که بیشترین علت تصادفات بوقوع پیوسته ناشی از ارتکاب تخلفات حادثه ساز توسط رانندگان وسایل نقلیه بوده که به همین منظور نسبت به راه اندازی گشت کنترل نامحسوس و اعزام آن ها به محورهای پرتصادف جهت برخورد با تخلفات بویژه تخلفات حادثه ساز اقدام کرده است.

وی اظهار کرد:برخورد با تخلفات حادثه ساز و الزام رانندگان متخلف به رعایت اصول و مقررات راهنمایی و رانندگی می تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات بویژه تصادفات جرحی و فوتی داشته باشد.

رئیس پلیس راه استان ایلام افزود:تیم های گشتی پلیس راه به صورت روزانه و در قالب تیم های محسوس و نامحسوس به محورهای برون شهری اعزام و با تخلفات رانندگانی که موجب برهم زدن نظم آمد و شد راهها میگردند برخورد قاطع و بدون اغماض در جهت پیشگیری از تصادفات خواهند داشت.

انتهای پیام/ د

برخورد با رانندگان متخلف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.