مهلت ارسال آثار به نمایشگاه ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی تا پایان شهریور تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد مازندران اعلام کرد: نخستین نمایشگاه عکس و فیلم جنگل‌های هیرکانی با موضوع به تصویر کشیدن وجوه مختلف جنگل‌های هیرکانی حوزه دریای خزر در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان، معرفی ویژگی‌های طبیعی و طبیعت بکر هیرکان، تنوع گونه حیوانات، پرندگان خاص و گونه‌های گیاهی توسط کمیسیون ملی یونسکو ایران و انجمن سینمای جوانان ایران مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

اهمیت حفظ جنگل‌های هیرکانی، ایجاد همبستگی ملی در امر حفظ و نگهداری منابع ملی، توجه به مقوله‌های زیست محیطی و منابع طبیعی، اهمیت حمایت از منابع طبیعی ایران، ثبت مناظر بکر و تنوع زیستی مناطق جنگلی هیرکان و ضرورت مشارکت جوامع محلی در مدیریت جنگل‌ها از اهداف برگزاری جشنواره است  .

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان شهریور پس از ثبت نام در سایت جشنواره نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه جشنواره اقدام کنند.

همچنین متن کامل فراخوان و شرایط حضور در این رویداد سینمایی و فرهنگی به تفصیل در سایت انجمن سینمای جوانان ایران www.iycs.ir و در بخش ثبت جشنواره‌ها موجود است.

فیلم‌های رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط سه تا پنج نفر از هنرمندان و کارشناسان این حوزه، بررسی و پس از انتخاب و راهیابی به بخش نمایشگاه عکس و فیلم هیرکانی به نمایش عموم گذاشته خواهند شد.

انتهای پیام /ر

برگزاری جشنواره ثبت جهانی جنگل‌های هیرکانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.