مربی تیم ملی جوانان و نوجوانان تیر وکمان کشورمان مشخص شد

پاکزاد امروز(دوشنبه)به عنوان مربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان کامپوند انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امروز دوشنبه 26 شهریور ماه  رشته کامپوند تیم ملی تیر وکمان   بر اساس حکمی که از طرف غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان، صادر شد بهزاد پاکزاد به عنوان مربی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان کامپوند منصوب شد.

گفتنی است این مربی پیش از  این هدایت تیم ملی بزرگسالان کامپوند را به عهده داشته است اما به دلیل کسب نتایج ضعیف تیم کامپوند در بازیهای آسیایی جاکارتا، مجید احمدی جایگزین او شد و هدایت تیم ملی بزرگسالان را بر عهده گرفت.

شواهد حاکی از آن است که فدراسیون تیراندازی با کمان پس از نتایج ضعیفی که در هجدهمین دوره بازی های آسیایی در جاکارتا  با کسب تنها یک مدال برنزبه دست آورد  به دنبال ایجاد تغییرات اساسی در بدنه این فدراسیون نوپا است و این تغییرات را از نقل و انتقالات مربیان آغاز کرده است چرا که در هفته گذشته نیز مربی کره ایی تیم ملی تیر وکمان پارک میووک وون با فدراسیون تسویه حساب کامل انجام داد و کشور را ترک کرد.

حال باید دید در آینده چه تصمیماتی دیگری برای بهبود اوضاع این فدراسیون و نشستن تیرهای کماندران به مرکز سقل سیبل ها در دستور کار مسئولان قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید:

بازگشت تیم ملی تیراندازی به ایران پس از درخشش در مسابقات جهانی

کیارستمی: سکان هدایت تیم ملی تیروکمان را در اختیار مربیان داخلی می‌دهیم

مدال آوران تیراندازی ایران فردا به میهن باز خواهند گشت


اتنهای پیام/

پاکزاد سرمربی تیم های ملی جوانان و نوجوانان کامپوند شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار