رزمایش اقتدار عاشورای بسیج سپاهیان بیت المقدس شهرستان جوانرود برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردارناصر باباخانی فرمانده تیپ انصار الرسول (ص) شهرستان جوانرود دشمنی های امریکا و استکبار را یادآورشد و گفت: تمام توطئه های آمریکا و استکبارجهانی شکست خورده است.

وی گفت : استکبار جهانی به رهبری آمریکا و عوامل خود فروخته و نفوذی توطئه‌های زیادی علیه انقلاب انجام دادند اما تمامی توطئه‌هایشان تا به امروز شکست خورده است.

وی اظهارداشت : امام حسین علیه السلام به ما یاد داد تا در مقابل طاغوت و ظلم تسلیم نشویم، ما پیرو مکتب سیدالشهدا هستیم و تسلیم دشمن نمی شویم .

باباخانی خاطرنشان کرد: امریکا با راه انداختن توطئه های شوم خود در صدد ضربه زدن به نظام و کشور ماست اما کور خوانده است تا اسلام ،امام ورهبری و این مردم صحنه هستند هیچ غلطی نمی تواندبه کند.

باباخانی به فشارهای اقتصادی آمریکا اشاره کرد و یادآورشد: مردم ما چون برای این نظام انقلاب خون دادند تسلیم این فشارها نخواهندشد.

جانشین سپاه ناحیه جوانرود نیز با تسلیت ایام محرم و تبریک هفته دفاع مقدس به فلسفه قیام عاشورا اشاره کرد وگفت : امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است وهرکس در کشتی ایشان بنشیندنجات خواهدیافت.

سرگردفعله گری برلزوم الگو گرفتن از مکتب امام حسین (ع) تاکیدکرد وافزود: ضرورت دفاع از حق از درس های است که مکتب عاشورا به ما می آموزد.

وی معرفت و بصیرت افزایی ، عمل به تکلیف و ایثار وفداکاری از دیگر درس های مکتب عاشورا است که همه ما بسیجیان بایدبه آن عمل کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

تمام توطئه های آمریکا و استکبارجهانی شکست خورده است

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.