سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: در دیدار مقابل ژاپن به اشتباهات خودمان باختیم و باید در ادامه نقاط ضعف را برطرف کنیم.

شاهین‌طبع: به اشتباهات خودمان باختیم!به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال ایران امروز در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 مقابل تیم ملی بسکتبال ژاپن تن به شکست داد. مهران شاهین طبع ، سرمربی تیم ملی ایران درباره این مسابقه اظهار داشت: تیم ما در نیمه نخست نمایش خوبی داشت اما در ادامه اشتباهاتی داشتیم.

وی افزود: در مجموع از نمایش بازیکنانم رضایت دارم اما قطعا اگر اشتباهات کمتری کرده بودیم، می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و روند خود دو کوارتر اول را در دو کوارتر پایانی ادامه بدهیم. در واقع آمار بالای تیم ما در اشتباهات دفاعی تاثیر زیادی روی این شکست داشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به نقطه ضعف ایران در دیدار با ژاپن ، گفت: ما در زیر حلقه مشکل داشتیم و برتری زیر حلقه حریف برابر ما کاملا مشهود بود. خلإیی که ما داشتیم مشخص بود.

شاهین طبع درباره مسابقات بعدی ایران و شرایط سختی که این تیم در ادامه مسابقات و در راه کسب سهمیه جام جهانی خواهد داشت، گفت: دو بازی بسیار مهم با فیلیپین و استرالیا داریم. باید برای این دو مسابقه مشکل زیر سبد را حل کنیم. دو ماه فرصت داریم تا این مشکل را حل کنیم و در ادامه راه بتوانیم به سهمیه مسابقات جام جهانی دست پیدا کرده و راهی این رقابت‌ها شویم.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی بسکتبال ایران مقابل ژاپن شکست خورد

۳ تیم سهمیه جام جهانی بسکتبال گرفتند


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی بسکتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار