مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مجموعه آموزش وپرورش برای ورود بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز به سال تحصیلی جدید آمادگی کامل دارد.

همه مدارس آماده پذیرش دانش آموزان در اول مهرماه هستند/ نیمی از مدارس استان دو نوبته هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قاسم علی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در سطح خراسان رضوی ۸ هزار فضای آموزشی وجود دارد و ۱۱ هزار و ۲۰۰ آموزشگاه در این ۸ هزار فضای آموزشی فعالیت می کننداین یعنی نیمی از مدارس استان دو نوبته هستند.

وی از حضور ۹۰ هزار معلم، مدیر و معاون در مدارس خراسان رضوی خبرداد وگفت: امسال کمبود نیروی انسانی را با حضور ۲ هزار و ۴۰۰ نیروی اجرائی در مدارس و افزایش خرید خدمات آموزشی در ۲ هزار و ۷۰۰ کلاس و ورود ۸۰۸ معلم تازه فارغ التحصیل در فرایند آموزش مدارس جبران کردیم.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد:در اول مهر ماه هیج مدرسه‌ای بدون معلم و هیچ دانش آموزی بدون مدرسه وجود ندارد.
 
خدابنده افزود: در هفته دولت ۱۴۷ پروژه آموزشی در سطح خراسان رضوی به بهره برداری رسید و در مجموع بیش از ۷۴۰ کلاس به کلاس‌های آموزشی اضافه شده است و تعدادی از پروژه‌ها در مهرماه و آبانماه به فضای آموزشی استان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به نقل و انتقالات معلمان استان در تابستان امسال گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی آموزشی استان در فرایند نقل و انتقالات شرکت کردند که باانتقال ۳ هزارو ۵۰۰ نفر موافقت شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تجهیز مدارس عشایری و هنرستان‌ها خبر داد و عنوان کرد: بیش از ۲ میلیاردو ۶۰۰ میلیون ریال تجهیزات برای دانش آموزان محروم عشایر و ۲۶ میلیارد ریال برای تجهیزهنرستان‌ها تجهیزات و ملزومات خریداری شد که بخش از آن در اختیار مدارس و هنرستان‌ها قرار گرفت و بخشی دیگر در حال توزیع است.
 
انتهای پیام//ا.س
 

نشست خبری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی 

برچسب ها: دانش آموزان ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.