پلیس راه مازندران اعلام کرد : رفت و آمد کشنده‌های سنگین در جاده‌های استان به مدت ۶ روز ممنوع شده است .

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، از اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی بمدت ۶ روز در جاده‌های استان خبر داد و گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه ۲۷ شهریور از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود:آمد و شد کشنده‌های سنگین در جاده هراز از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ شهریور نیز ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه شنبه آخرین روز تعطیلات تابستان است و با حجم زیادی از بازگشت مسافران در جاده‌های استان بویژه هراز روبرو هستیم؛ گفت: بمنظور افزایش ایمنی مسافران و روان سازی ترافیک در این جاده آمد و شد انواع تریلر و کامیون از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۳۱ شهریور تا یک بامداد روز یکشنبه یکم مهر ماه از جاده هراز ممنوع است.

وی افزود: رفت و آمد نواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۸، ۲۹، ۳۰، ازجاده سوادکوه ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود:آمدوشد موتور سیکلت از ساعت ۱۲امروز سه شنبه ۲۷ شهریور تا ساعت ۶ روز یکشنبه یکم مهرماه از جاده کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی به یکطرفه شدن جاده چالوس از ظهر امروز اشاره کرد و گفت:جاده مرزن آباد به کرج از ساعت۱۲ امروز ممنوع می‌شود.

انتهای پیام/ر

ممنوعیت تردد انواع تریلر در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.