سرپرست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به اهمیت موضوع زیارت به دنبال استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه زیارت هستیم.

استفاده از پیوست زیارت در تمامی دستگاه‌های اجراییبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید جواد حسینی سرپرست معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در دیدار با معاون امداد و مستضعفان آستان قدس رضوی گفت:  توجه آستان قدس رضوی به زائرین خارجی در همه ابعاد می‌تواند تعامل بسیار خوبی را رقم بزند و یکی از سیاست‌های ما در مباحث زائرین، اجرای کامل طرح مبدا به مبدا است که ۲ رویکرد اساسی را در پی دارد.

وی افزود: نخستین رویکرد سیاست توزیع سفر‌های زیارتی به جای ایام خاص و پیک به کل سال و از سوی دیگر استفاده از ظرفیت‌های اقامتی، حمل و نقل و سایر خدمات در ایام غیرپیک به شکل ارزان‌تر و تخفیف‌های ۴۰ تا ۵۰ درصدی است که در این زمینه آستان قدس رضوی مساعدت لازم را خواهد کرد.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در قالب این طرح به زودی کارگران و نیز کارمندان دولت از طریق یک شرکت زیارتی تحت پوشش این طرح قرار گرفته و به صورت گروهی و کاروانی برای این سفر زیارتی آن‌ها اقدام می‌شود.

حسینی با بیان تلاش حوزه معاونت زیارت استانداری در تعامل با آستان قدس رضوی، گفت: ارائه خدمت به زائرین برای انجام زیارت عارفانه، ارزان قیمت، آسان و با کیفیت همراه با تکریم زائر و ماندگاری مناسب به منظور ترویج و تثبیت فرهنگ رضوی با اثرگذاری مثبت در زندگی مردم است.

وی افزود: معاونت امداد و مستضعفان آستان قدس رضوی با هدف خدمت به اقشار آسیب پذیر برنامه‌های بسیار جامع و خوبی برای زیارت این دسته از زائرین به ویژه زیارت اولی‌های سراسر کشورانجام داده است که در نوع خود قابل تقدیر است.

انتهای پیام // ف. ش
 

اجرای کامل طرح مبدا به مبدا برای زائرین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.