سخنگوی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه حزب اعتماد ملی تجزیه نمی‌شود، گفت: برخی از اعضای حزب به دنبال جدایی هستند.

حزب اعتماد ملی تجزیه نمی‌شود/برخی از اعضا به دنبال جدایی هستنداسماعیل گرامی‌مقدم سخنگوی حزب اعتمادملی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌هاگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در واکنش به غیرقانونی خواندن کنگره این حزب توسط منتجب‌نیا اظهار کرد: تشکیل کنگره قانونی است، زیرا وزارت کشور تکلیف کرده است که کنگره باید برگزار شود.

سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره عدم حضور منتجب‌نیا در کنگره گفت: منتجب‌نیا در گذشته هم حضور پیدا نمی‌کرد، چکار باید کرد؟ تمامی لوازم برای برگزاری کنگره آماده است و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ما را مکلف به برگزاری کنگره کرده است.

این عضو حزب اعتماد ملی درباره تصمیم جدید منتجب‌نیا برای تشکیل حزب جدید و انشقاق در این حزب تصریح کرد: حزب اعتماد ملی تجزیه نمی‌شود بلکه برخی از اعضا به دنبال جدایی هستند.

وی با بیان اینکه ما به تمام اعضا در سراسر کشور این موضوع را اعلام کردیم، اظهار کرد: حضرتی به عنوان قائم مقام قانونی حزب کنگره را در تاریخ ۶ مهرماه برگزار می‌کند و تاکنون ۲۶ استان برای حضور در کنگره اعلام آمادگی کردند.

شایان ذکر است صبح امروز حجت‌الاسلام منتجب‌نیا، قائم مقام پیشین حزب اعتماد ملی با اعلام تاسیس یک حزب جدید در آینده‌ای نزدیک، با غیرقانونی دانستن کنگره مهرماه حزب اعتماد ملی از عدم شرکت خود در این کنگره خبرداد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار