مسئولین استانی پیرو جلسه شورای تأمین و با هدف انتقال زندان به خارج از شهر، از ندامتگاه جدید در حال ساخت ایلام، بازدید کردند.

بازدید مسئولین استان از ندامتگاه جدید ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام; در این بازدید نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری، قیصوری مدیرکل برنامه و بودجه استان، کرمی معاون عمرانی استانداری، شیرزادی معاون نیروی انسانی دادگستری، خوش خبر مدیرکل سیاسی و امنیتی استانداری، کشوری مدیرکل زندان ها، محمدی معاون اداری و مالی، شکری فرمانده یگان حفاظت ، علی حسینی مسئول فنی و مهندسی زندان ها و دیگر هیئت همراه حضور داشتند .

در این بازدید پیرو جلسه اخیر شورای تأمین استان به بررسی مشکلات و نحوه اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل و بهره برداری از ندامتگاه جدید پرداخته شد و ضمن مشخص کردن کمبود ها و نواقص موجود، در جلسه آتی مسئولین استانی تصمیمات نهایی برای انتقال زندان مرکزی به خارج از شهر اتخاذ می گردد.

کشوری گفت: هدف ما از تکمیل و بهره برداری فضای جدید زندان ، تسریع در انجام اهداف سازمانی است وی اهمیت بخشی به شغل سخت زندانبانی و رعایت اصول آئین نامه سازمانی و همچنین پیشبرد اهداف اصلاحی و تربیتی به منظور بازگشت سالم زندانیان به جامعه را از دیگر نتایج تکمیل پروژه مذکور دانست.

وی با اشاره به ضرورت انتقال زندان مرکزی به ندامتگاه جدید و تاثیرات مثبت آن و همچنین رعایت اصول حقوق شهروندی، بیان داشت: فعالیت های اصلاحی وتربیتی و تغییر باورهای غلط زندانیان با ارائه فعالیت های فرهنگی و تربیتی و دیگر برنامه های اجرایی در سطح زندان ها مستلزم وجود فضای مناسب و کافی است و بهره برداری از این ندامتگاه زمینه ساز بسیاری از فعالیت های تدوینی وکارشناسانه است.

انتهای پیام/اس

 

 

 

وضعیت ندامتگاه جدید ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.