سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه از سرویس‌دهی ویژه به شهروندان در اولین روز بازگشایی مدارس، توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  عبدالهادی طاهری سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمان و حومه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، گفت: سازمان اتوبوسرانی با توجه به فرا رسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید، به منظور ارائه خدمات بهینه حمل و نقل به شهروندان اقدام به سرویس‌دهی ویژه در تمامی مسیر‌های سطح شهر کرده است.

وی افزود: سعی بر این است از تمام ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی در آغاز سال تحصیلی جدید، در تمامی خطوط اصلی و فرعی شهر به نحو مطلوب استفاده شود.

طاهری تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم به گونه‌ای انجام شده که در مناطق با تراکم بالای واحد‌های آموزشی، تعداد اتوبوس‌های بیشتری در طول مسیر قرار داده شده و تمام ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی در آغاز سال تحصیلی جدید به‌کارگیری شود.

وی هدف از این اقدام را تشویق و ترغیب دانش‌آموزان و سایر شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه عمومی عنوان و خاطرنشان کرد: استقبال این قشر از سیستم حمل و نقل همگانی، گام موثری در جهت کاهش ترافیک شهری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ی

انتقال دانش آموزان با اتوبوس های شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار