قبل از خرید تلفن‌همراه برای فرزندتان مواردی که در این خبر ذکر شده است را بررسی کنید.

قبل از خرید تلفن‌همراه برای فرزندتان به این موارد دقت کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داشتن تلفن‌همراه در عصر حاضر یک ضرورت به حساب می‌آید. تلفن‌همراه ارتباط ما با بقیه افراد را بسیار آسان‌تر کرده است. همچین دسترسی به فضای‌مجازی با استفاده از تلفن‌همراه نیز به محبوبیت این وسیله‌ی ارتباطی افزوده است. تلفن‌های هوشمند هر روز در حال پیشرفت هستند. این پیشرفت‌ها هم سخت‌افزاری هستند هم نرم‌افزاری. تلفن‌همراه در حال حاضر جای دوربین عکاسی، فیلم‌برداری، ماشین‌حساب، رایانه و بعضی دیگر از وسایل ما را گرفته است.

در عصر حاضر درصد بالایی از مردم از تلفن‌همراه استفاده می‌کنند، که کودکان هم از این امر مستثا نیستند. اما آیا داشتن تلفن‌همراه برای کودکان در همه سنین درست است؟ چه سنی برای داشتن تلفن‌همراه مناسب است؟ با پاسخ دادن به چند سوال می‌توانید سن مناسب برای خرید تلفن‌همراه فرزندتان را متوجه شوید.

آیا فرزندتان مدت زمان زیادی تنها است؟

اگر شما کسی هستید که فرزندتان را مستقل بزرگ کرده اید و می‌خواهید خودش به مدرسه یا باشگاهش برود ممکن است نیاز خرید تلفن‌همراه برای او زودتر به سراغتان بیاید. اما اگر ساعت بیشتری را با او می‌گذرانید و خودتان فرزندتان را به مدرسه یا باشگاهش می‌برید زیاد نیازی به خرید تلفن‌همراه برای او نیست.

قبل از خرید تلفن‌همراه برای فرزندتان به این موارد دقت کنید

آیا فرزندتان فرد مسئولیت‌پذیری است؟

بدون شک، کودکانی که به طور مرتب اسباب بازی، کلید های خانه، کتاب‌های مدرسه ای و ظرف ناهار خود را گم می‌کنند و معلوم شده است که از مدرسه تنها با یک کفش به خانه باز می‌گردند احتمالا مدت زمان طولانی تلفن‌همراه خود را نگه نخواهند داشت. پس بهتر تا زمانی که احساس مسئولیت ندارد گوشی نداشته باشند.

قبل از خرید تلفن‌همراه برای فرزندتان به این موارد دقت کنید

آیا فرزندتان از قوانین شما پیروی می‌کند؟

بیشتر والدین باهوش هنگامی که برای فرزندشان تلفن‌همراه می‌خرند قوانینی هم برای استفاده از آن وضع می‌کنند. قوانینی مانند زمان استفاده از آن، انجام دادن تکالیف قبل از بازی کردن با تلفن و تعدادی دیگر از این دسته قوانین. اما اگر فرزند شما به طور معلوم یک قانون‌شکن باشد احتمال این‌که قوانین استفاده از تلفن‌همراه را نیز دور بزند کم نیست. پس تا زمانی که او یاد بگیرد نباید قوانین را دور بزند بهتر تلفن‌همراه نداشته باشد.

پس از جواب دادن به این سوال شما می‌توانید تصمیم بگیرید که زمان مناسب برای خرید تلفن‌همراه فرزندتان چه زمانی است؟


بیشتر بخوانید: اولین ویدئوی رسمی از گیم‌پلی عنوان Shadow of the Tomb Raider را ببینید +فیلم


انتهای پیام/

بهترین زمان خرید گوشی برای فرزندان

 

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.