مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از آغاز اجرای طرح (ایران مهارت) ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه از اول مهرماه با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این استان درسطح استان کردستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سید جمیل احمدی گفت: موضوع پیوند بین آموزش‌های رسمی و غیررسمی همواره دغدغه‌ای در دستگاه‌ها ارائه دهنده آموزش بوده است و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در تلاش است با ایجاد گفتمان مهارت آموزی و برگزاری جلسات مختلف با دستگاه‌های دیگر در این مسیر گام بردارد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به طرح ایران مهارت، گفت: این طرح در سال 1396 مصوب شد و به طور خلاصه تلاش می‌کند تا در دوره متوسطه اول و دوم برنامه‌ای را برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فضای کار و اشتغال، ارتقای توانمندی‌ها و مهارت‌های متناسب با ویژگی‌های شناختی و جمعی آنها و پیوند بیشتر آنها با فضای کسب‌وکار و فعالیت‌های کارآفرینانه ارائه دهد.
وی تاکید کرد: براین اساس با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و وزارت آموزش و پرورش فعالیت این طرح آغاز شده است که این طرح از ابتدای مهر ماه سالجاری در سطح استان کردستان توسط آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای این استان اجرایی خواهد شد.
احمدی ادامه داد: طرح ایران مهارت در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با هدف اثرگذاری بیش از پیش آموزش‌های ارائه شده در سطح مدارس تدوین و اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/م

طرح ایران مهارت در کردستان اجرایی می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.