بسته شدن حدود هزار جاده و اتوبان در کارولینای شمالی بر اثر طوفان فلورنس + فیلم

وقوع طوفان فلورنس در کارولینای شمالی حدود هزار جاده و اتوبان را بست.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ ­آب گرفتگی در کارولینای جنوبی و شمالی مانع می‌شود که مردمی که از طوفان گریخته بودند به خانه هایشان بازگردند.

بارندگی‌های شدید ناشی از طوفان فلورنس موجب بالا آمدن آب رودخانه‌ها و جاری شدن آن در خیابان‌ها و معابر در کارولینای شمالی و جنوبی شده است. بالا آمدن خطرناک آب در روز سه شنبه عملیات امداد و بازگشت آوارگان را با مشکل رو به رو کرده است.

روی کوپر فرماندار کارولینای شمالی اعلام کرد حدود هزار جاده و اتوبان هنوز بسته است. وی به 15 هزار نفری که ناچار شدند به پناهگاه‌ها بروند توصیه کرد برای بازگشت به خانه هایشان باز هم صبر کنند.

طوفان فلورنس در کارولینای شمالی و جنوبی 33 کشته برجای گذاشت. کاخ سفید اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه به کارولینای شمالی خواهد رفت. ترامپ پیش از این در زمان طوفان ماریا که سال گذشته پورتوریکو را نابود کرد، به دلیل عملکردش و همچنین به دلیل آنکه اخیر به آمار رسمی سه هزار کشته این طوفان اعتراض کرده بود، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

طبق گزارش اداره ملی هواشناسی، آب رودخانه کپ فیر در فایتویل، شهری با دویست هزار نفر جمعیت در جنوب کارولینای شمالی، همچنان بالا خواهد رفت. این مسئله مانع از تلاش برای وصل جریان برق و تعمیر جاده‌ها و همچنین بازگشت ساکنان به خانه هایشان شده است.

طوفان فلورنس بیش از سی هزار میلیارد لیتر برای کارولینای شمالی به همراه داشت. در کارولینای جنوبی نیز چهل جاده اصلی مسدود شده است. 324 هزار خانه در کارولینای جنوبی و شمالی همچنان از داشتن برق محرومند. در زمان اوج طوفان حدود یک میلیون نفر از داشتن برق محروم شدند.

طبق برآورد موسسه مدیریت خطرات مودیز آنالیتیک، میزان خسارات مادی احتمالا 17 تا 22 میلیارد دلار است. آب گرفتگی‌های بیشتر می‌تواند این رقم را افزایش دهد.


بیشتر بخوانیدضایع شدن خبرنگار آمریکایی حین زیاد کردن پیازداغ طوفان فلورنس + فیلم


انتهای پیام/
 

توفان فلورنس در ایالات متحده + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.