کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان بوشهر خبر داد.

احتمال رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: در غالب نقاط استان به ویژه در مناطق ساحلی و غیر مرتفع جوی نسبتاً پایدار به همراه پدیده غبار محلی و گاهی وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده خلیج فارس نیز غالبا ملایم و شرایط برای تردد‌های دریایی در سواحل استان مساعد است.

وی افزود: طی امروز و فردا در ساعاتی از بعدازظهر و شب احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی و در پی آن رشد ابر در ارتفاعات استان همراه با احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران و تندباد‌های لحظه‌ای در این مناطق دور از انتظار نیست.

مساعدی بیان کرد: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی و در طول روز گاهی وزش ملایم باد، طی ساعاتی از بعد از ظهر و شب همراه با رشد ابر در ارتفاعات استان و احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی و رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، از اوایل شب بتدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تند باد در ارتفاعات استان گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همچنین ارتفاع موج دریا دریا در استان بوشهر بین ۳۰ تا ۶۰ گاهی تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت چهار و ۵۲ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۳ و دو دقیقه، مد دوم ساعت ۱۹ و ۵۸ دقیقه و جزر دوم ساعت ۲۳ و ۳۶ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/م

پیش بینی هواشناسی در استان بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.