معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: طی پنج ماهه نخست امسال ۴۹۵ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مجید مشهدی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه اولویت کمیته امداد ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان تحت حمایت است، اظهار داشت: از این تعداد فرصت شغلی ۲۳۳ مورد در زمینه دامپروری، ۹ مورد در زمینه کشاورزی، ۳۶ مورد صنایع دستی، ۱۸ مورد فعالیت‌های صنعتی و معدنی و ۱۹۹ مورد در زمینه طرح‌های خدماتی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه از طرح‌های اجرا شده تعداد ۲۷۹ مورد روستایی و مابقی شهری بوده، افزود: ۲۴۶ طرح توسط زنان تحت حمایت و مابقی توسط مردان اجرایی شده است.

مشهدی در پایان با اشاره به اینکه نظارت فنی و کارشناسی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال مددجویان تحت حمایت می‌تواند گام مؤثری در توانمندسازی اقتصادی آن‌ها باشد، گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ مورد نظارت فنی و تخصصی بر طرح‌های حوزه اشتغال و خودکفایی توسط ناظران فنی و کارشناسان و مدیران مربوطه انجام شده است.

 

انتهای پیام/ی

 

۴۹۵فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.