جانشین فرمانده سپاه نینوا از حضور نیروهای بسیج ترکمن در رژه تهران خبر داد.

حضور بسیجیان ترکمن در رژه نیروها در تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان   سرهنگ عین علی، جانشین فرمانده سپاه نینوا گفت : هفته دفاع مقدس امسال با شعار "ما توانستیم" در قالب یک‌هزار برنامه در استان گلستان برنامه اجرا می‌شود که نخستین آن اجرای رزمایش عملیات بیت المقدس به مدت 6 شب در همه شهرهای استان گلستان است .

عین علی گفت : رژه نیروهای نظامی و انتظامی در شهرهای مختلف در روز31شهریور ا همراه با سپاه قدرت خود را به جهانیان نشان می دهند.
وی ادامه داد : شرکت نیروهای داوطلب بسیجی قوم ترکمن دررژه نیروها درتهران یکی دیگر ازآن برنامه هااست و همچنین برپایی نمایشگاه فرهنگی در همه شهرهای استان از دیگر برنامه ها در این ایام است .

عین علی گفت : افتتاح طرح‌های عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است که این طرح‌ها با هزینه بیش از 750 میلیون تومان آماده بهره‌برداری است .

عین علی در خصوص شهید تازه تفحص شده هم گفت : مراسم استقبال شهید پاسدار علی نصرتی فردا در مسجد المهدی فاضل آباد و وداع با این شهید در همین شهر و محله خارکلاته علی آباد کتول است و روز یکشنبه هم مراسم تشییع برگزار می شود.

انتهای پیام/س

برنامه های هفته دفاع مقدس در گلستان

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار