استاندار یزد گفت: اگرچه حمله رژیم بعثی عراق به ایران ناجوانمردانه بود اما پیروزی مقتدرانه مردم در این جنگ، آن را ماندگار کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زمانی قمی استاندار یزد در مراسم رژه نیروهای مسلح یزد گفت: ۳۱ شهریور یادآور حمله ناجوانمردانه بعث عراق به مرز‌های جغرافیایی و علی الخصوص مرز‌های عقیدتی کشورمان ایران است و هرچند حادثه تلخی بود، اما پیروزی مردم آنقدر زیبا بود که جاودانگی خود را برای همیشه به جای گذاشته است.

زمانی قمی افزود: جنگ‌های بسیار و با انگیزه‌های متفاوتی دیده ایم در صورتیکه بسیاری از این جنگ ها بنا به دلایلی فراموش شده اند و یا با انگیزه‌های منفی از آن یاد می‌شود و کمتر جنگ‌هایی هست که جاودانه باشد اما دوران دفاع مقدس و جنگ هشت سال ایران و عراق برای همیشه در اذهان مردم ایران و جهان ماندگار خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس فراموش نشدنی است چرا که رنگ کربلا و حسین بن علی (ع) را به خود‌گرفته است و ما وقتی صدق و صادق بودن را در جریانی می‌بینیم لذت می بریم.

استاندار یزد افزود: نهضت بزرگ ما؛ دفاع مقدس برای همیشه باقی می‌ماند و دنیا خواران باید بدانند ایران قدرتمند است و امروز اگر بخواهند حرکتی کنند دندان‌هایشان را خورد می‌کنیم.

زمانی قمی بیان کرد: دفاع مقدس، رزمندگان، سپاه و ارتش و تمام نیرو‌هایی که این جنگ را اداره کردند رنگ نهضت کربلا به جبهه‌ها را برده اند و برای همیشه در ذهن مردم ایران و دنیا ماندگار می مانند.

وی ادامه داد: کاروان انقلاب اسلامی در حرکت است و فراز و فرود دارد، اما به نتیجه می‌رسد چرا که هدفش منطق است.

انتهای پیام/ غ

دوران دفاع مقدس فراموش نشدنی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار