مدیر بورس منطقه اى آذربایجان غربی از افزایش بیش از ٢هزار واحدى شاخص کل بازار بورس در تالار بورس منطقه اى استان درهفته گذشته خبر داد.

جوادى مدیر بورس منطقه اى آذربایجان غربى در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: در هفته ى آخر شهریور ماه ٩٧ بیش از ١٢٠ میلیون و ٦٩ هزار سهم به ارزش افزون بر ٢٥٨ میلیارد و ٣٧٥ میلیون و ٥٣٩ هزار ریال در تالار شیشه اى بورس استان معامله شد، که ٥٥ درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.


وى ادامه داد:هفته گذشته  در تالار بورس ارومیه ١٢ کارگزار از ١٦ ایستگاه معاملاتى سهام و حق تقدم بیش از ٢٨٥ شرکت را معامله کردند که نمایندگى شرکت کارگزارى بورسیران بیشترین ارزش ریالى معاملات منطقه را با ٢٤/٥ درصد به خود اختصاص داد.


جوادى افزود: در این هفته سهام شرکت بانک ملت با ١٨/٥ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه اى قرار داشته است.


مدیر بورس منطقه اى آذربایجان غربى با بیان اینکه در طى هفته گذشته ٥٠ کد معاملاتى جدید در بورس منطقه اى استان صادر شد، گفت: شاخص کل بازار بورس با بیش از ٢ هزار واحد افزایش در مقایسه با هفته ى قبل به رقم ١٥٥ هزار و ٣٢٨ واحد و همچنین شاخص کل فرابورس نیز با ٨٧ واحد افزایش نسبت به هفته ى قبل به رقم ١ هزار و ٨٥٨ واحد رسید.
انتهای پیام/ح


معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.