اجرای طرح های توسعه روستایی در مناطق محروم کشور

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری گفت: بیش از 12 هزار طرح توسعه روستایی اشتغال زا در مناطق مختلف کشور اجرا شده و یا در حال اجرا می باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سید ابوالفضل رضوی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری امروز در بازدید از طرح های اقتصادی توسعه روستایی خلخال افزود: برای اجرای این طرح ها تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد 6 درصد پرداخت شده است.

وی گفت: در حالی که سالانه بیش از 120 هزار میلیارد ریال کالا از جمله پوشاک به صورت قاچاق و یا از مبادی قانونی وارد کشور می شود، می توان با راه اندازی واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک پوشاک در مناطق روستایی ضمن ایجاد اشتغال پایدار از خروج ارز نیز جلوگیری کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری اظهار داشت: طرح های اقتصادی خوبی با استفاده از تسهیلات کم بهره توسعه مناطق روستایی در شهرستان های خلخال و کوثر در حال اجرا است و تلاش می شود با حمایت از سرمایه گذاران تولید فرش در کوثر و توسعه صنعت گردشگری در خلخال زمینه برای ایجاد اشتغال بیکاران و رونق اقتصادی مردم منطقه فراهم گردد.

رضوی در بازدید از طرح های گردشگری منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال نیز گفت: اجرای طرح ها بر اساس طرح گردشگری سبز و مطابق با استانداردهای زیست محیطی در این منطقه ضمن حفظ فضای سبز موجود می تواند آن را به عنوان کم نظیرترین منطقه گردشگری کشور در آینده معرفی کند.

انتهای پیام/ع

اجرای طرح های توسعه روستایی در کشور


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.