بسته شبانه فیلمگرام؛

حمله تروریستی امروز اهواز چگونه اتفاق افتاد؟/ عقب نشینی اروپا از جلو و عقب کشیدن ساعت/ تجزیه طلبان الاحواز مسئولیت اقدام تروریستی امروز در اهواز را برعهده گرفتند + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امید روشن
۲۲:۳۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
خوزستان جانم به فدایت
خوزستان این یار و رفیق دیرنیه امام جسین (ع) با خون مقدس شهدا ی خاکش و همه ایرانیاناغشته شده.
خون های هویزه هنوز گرم و پرتپش می طپند. دل هر ایرانی که به هویزه پا می نهد از درد ازجا کنده میشود. هر ایرانی جانش با خون هویزه قهرمان ، اهواز قهرمان ، اندیمشک قهرمان، دزفول قهرمان، ابادان قهرمان، خرمشهر قهرمان گره خورده.

تمام مدافعان جنگ مقدس زنده ، شهید ، حانباز جانشان و روجشان و قلبشان با خوزستان مطهر و مقدس گره خورد و هر نفسشان فدای خوزستان
. تمامی مردم ایران تک تک شان باز اگرکسی چشم طمع به خوزستان داشته باشد . همه مردم ایران یکجا می روند و جانشان را نثار سرزمین پاک و مطهر شهدای اسلام می کنند. خوزستان قلب تپنده وجان حان همه ایرانی هاست.

خاک پاک و مقدس خوزستان با شهدایش، رفیقان عاشق حسین (ع) تار و پودش را بافته اند و به هم گره زده اند.
این تجزیه طلبهای خائن و اجیر شده با پولهای کثیف انگلیسی و امریکایی جلاد و قصاب پیشه علظ های اضافی کردندکه بخواهند به مردم شریف خوزستان حمله کنند. جوابشان را هم خودشان و هم رئیس های خارجی شان از مردم شریف ایران خواهند گرفت.
مردم شریف و غیور وخونگرم و مهربان خوزستان و سرتاسر ایران کاری جانانه خواهند کرد و با فریاد خود به امریکا و همه کشورهای خارجی که دست به این توطئه های کثیف میزنند و فرزندان بیگناه ایران رادر روز روشن جلو دوربین ها به خاک و خون میکشند به غلط کردن بیفنتد.

خطه خوزستان یکی از لشگرهای به رکاب امام زمان(عج الله ) است ویار و یاور امام حسین (ع) این را درعمل و درتحمل سختی های جنگ اثبات کرد.

هویزه جان جانم به فدایت.
خرمشهر جانم به فدایت.