رئيس پليس راهوراستان همدان گفت: مسائل فنی وایمنی رانندگان با حساسيت بیشتری بررسی خواهد شد.

سرویس مدارس به نکات ایمنی وفنی حساس تر باشندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی فکری، رئيس پليس راهوراستان همدان درهمایش توجیهی و آموزشی رانندگان سرویس مدارس شهر همدان گفت: دنبال اين هستيم تصادفات را به حداقل برسانیم.
وی به  دغدغه ایجاد امنیت برای دانش‌آموزان با توجه به افزایش تردد اشاره کرد وادامه داد: رفتارهای رانندگان بر مسائل اخلاقی، محورهای اجتماعی و اقتصادی تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه رانندگان سرویس‌های مدارس باید الگوی رفتار اجتماعی برای دانش‌آموزان باشند، گفت:‌ مسؤولان مدارس نیز باید ساعات تردد سرویس مدارس را به مانند یکی از ساعات دروس دانش‌آموزان جدی بگیرند.

رئیس پلیس راهور استان همدان با تأکید بر اینکه مسائل فنی و ایمنی رانندگان با حساسیت بیشتری بررسی خواهد شد، گفت: دنبال این هستیم تصادفات را به حداقل برسانیم.

رئیس شورای شهر همدان نیز نظارت دقیق‌تر بر سرویس‌دهی تاکسی‌ها به دانش‌آموزان را مهم دانست و گفت: 980 خودروی تاکسی و شخصی زیر پوشش سیستم مدیریت شهری همدان هستند که می‌خواهیم آن را به یک‌هزار و 500 خودرو برسانیم.

کامران گردان با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس باید با رعایت اصول رانندگی، امنیت رفت‌وآمد دانش‌آموزان را تأمین کنند، خواستار این مهم شد.

وی افزود: با توجه به اینکه مصوبات رانندگان شهری در صحن شورای شهر با در نظر گرفتن شرایط جامعه مورد توجه قرار می‌گیرد، دنبال این هستیم بسته‌های تشویقی برای این قشر اعمال کنیم.


انتهای پیام/ج


سرویس مدارس به نکات ایمنی وفنی حساس ترباشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.