معاون کل وزارت بهداشت گفت: ۵۴ مصدوم حادثه تروریستی اهواز در هشت بیمارستان بستری شدند.

بستری ۵۴ مجروح حادثه تروریستی اهواز در بیمارستان‌هاایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت كه به دستور وزیر بهداشت به منظور پیگیری و نظارت بر درمان و تامين خون مصدومان حادثه تروریستی صبح عازم اهواز شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: 54 مصدوم حادثه تروریستی اهواز در هشت بیمارستان بستری شدند و خدمت‌رسانی‌های لازم برای آنها انجام شده است.

وی ادامه داد: وضعیت جسمانی‌ این مصدومان به حالت پایدار رسیده و افرادی که مصدومیت آنها سطحی بوده به تدریج در حال ترخیص هستند.


بیشتر بخوانید: تامین کمبود گروه خونی o منفى مصدومان حادثه اهواز از تهران و ایلام/ نیازی به اهداى خون نیست


حریرچی افزود: پنج بیماری که وضعیت سلامت آنها ناپایدار اعلام شده بود خوشبختانه به حالت پایدار نسبی رسیده و  امیدواریم این شرایط ‌ ادامه پیدا کند تا به وضعیت جسمی پایدار  بازگردند.

 معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه در مراکز درمانی و بیمارستان های شهر اهواز هیچ کمبود دارویی، تجهیزات پزشکی و یا فرآورده‌های خونی وجود ندارد و همه تخصص‌های مورد نیاز در استان به تعداد کافی موجود است، گفت: پس از انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان‌ها، فوتی در بیمارستان و بعد از انتقال به اتاق عمل و انجام اقدامات درمانی نداشتیم.


بیشتر بخوانید: آماده باش بیمارستان‌های اهواز برای رسیدگی به مصدومان حادثه تروریستی/ از نظر فرآورده‌های خونی کمبود نداریم


وی با اشاره به اینکه مشارکت اساتید دانشگاه و پزشکان  در درمان مصدومان این حادثه به بهترین شکل ممکن انجام شده است، مطرح کرد: فرآورده‌های خونی و دارو از امکانات محلی و استانی تامین شده و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

آخرین آمار از تعداد مصدومان حادثه تروریستی اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار