مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی در استان فارس از ۲۱ مهر به مدت یک ماه اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ عطاالله زمانی مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: طرح آمارگیری از ویژگی‌های مسکن روستایی برای جمع‌آوری اطلاعات در سطوح جغرافیای مختلف توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرا و در قالب آن همه اطلاعات مورد نیاز درباره ویژگی‌های مسکن روستایی جمع‌آوری می‌شود.

وی بر ضرورت اجرای این طرح برای جمع‌آوری آمار و ارقام مسکن روستایی تاکید کرد و افزود: آمار صحیح پایه و اساس تصمیم‌گیری‌های موثر و مهم درباره نوع زندگی روستایی است و لازم است خانوار‌های روستایی در هنگام اجرای طرح با آمارگیران نهایت همکاری و مساعدت داشته باشند.

زمانی اظهار کرد: این طرح هر ۵ سال یکبار توسط بنیاد مسکن و با کمک سازمان آمار کشور اجرا می‌شود و از ویژگی‌های منازل مسکونی روستایی در روستا‌های منتخب آمار‌های لازم اخذ می‌شود.

وی ادامه داد: اطلاع از وضعیت کنونی منازل مسکونی و بازخورد اقدامات صورت پذیرفته در این حوزه از فعالیت بنیاد مسکن در برنامه‌ریزی‌های آتی بنیاد مسکن قطعا موثر خواهد بود بنابراین هر پرسش‌نامه‌ای در این طرح می‌تواند در نتایج نهایی تصمیم‌گیری‌ها برای توسعه مسکن روستایی موثر باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس تصریح کرد: اجرای این طرح با هدف شناخت تغییرات ایجاد شده در واحد‌های مسکونی بهسازی شده و شناخت عمومی روستا و واحد‌های مسکونی روستایی انجام می‌شود.
انتهای پیام/ر

آغاز طرح آمارگیری مسکن روستایی از ۲۱ مهرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار