دلیل ملاقات تاج و اینفانتینو مشخص شد

مهدی تاج برای امور جاری فدراسیون فوتبال ایران نشستی را با رئیس فیفا برگزار می کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   درحالی که برخی رسانه ها صبح امروز(یک شنبه) سفر مهدی تاج به سوئیس و دیدارش با جیانی اینفانتینو را به بحث ممنوعیت حضور بازنشستگان در فدراسیون فوتبال مرتبط دانسته و از احتمال تلاش های رئیس فدراسیون برای دخالت فیفا در این بحث خبر داده بودند اما ملاقات تاج با اینفانتینو به هیچ وجه ارتباطی به این موضوع ندارد. 

از آنجاییکه رئیس فدراسیون فوتبال ایران، عضو کمیته مسابقات فیفا است دوشنبه هفته آتی (9 مهرماه) برای حضور در جلسه این کمیته به سوئیس می رود. او می خواهد در این سفر دیداری هم با جیانی اینفاتینو، رئیس فیفا داشته باشد.

تاج قرار است در این جلسه درباره اعطای میزبانی جام جهانی 2020  فوتسال به ایران، پول‌های بلوکه شده و مطالبات ایران از فیفا ، مشکلات فدراسیون فوتبال برای واریز و برداشت پول هایش و امضاء تفاهم نامه با رئیس فیفا برای پرداخت بدهی ارزی فدراسیون  از طریق این نهاد، مذاکراتی با اینفانتینو انجام دهد. 

فدراسیون فوتبال برای فراهم کردن مقدمات حضور بولیوی در ایران باید 120 هزار دلار پرداخت کند که در صورت امضاء این تفاهم نامه مبلغ مذکور از مطالباتی که ایران نزد فیفا دارد پرداخت می شود.


بیشتر بخوانید:

تاج: اگر قانون بازنشسته ها شامل من هم شود از فدراسیون فوتبال می روم

تاج: فدراسیون تابع قوانین فیفاست/ ۵۰ درصد جانبازی دارم


انتهای پیام/

دلیل جلسه تاج و اینفانتینو معلوم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار