فرماندار ریگان گفت: دانش اموزان بازمانده از تحصیل در روستای حسین آباد دامداری از مدرسه مناسب برخوردار شدند.

دانش آموزان بازمانده از تحصیل ریگان صاحب مدرسه شدندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری امروز در مراسم افتتاح مدرسه روستای حسین آباد دامداری گفت: این واحد آموزشی با زیر بنای ۶۰ متر مربع واعتبار ۵۰۰ میلیون ریال توسط یکی از خیرین ساخته شد.

وی افزود: با افتتاح این واحد آموزشی ۱۳ دانش اموز این روستا از واحد آموزشی مناسب برخوردار شدند.

فرماندار ریگان تصریح کرد :به دلیل نبود واحد آموزشی در این شهرستان دانش آموزان این روستا ترک تحصیل  کرده و از تحصیل بازمانده بودند.

باقری بیان داشت :با توجه به بعد مسافت این روستا با روستا‌های مجاور وکمتر توسعه یافتن این روستا دانش آموزان این روستا به روستا‌های مجاور جهت تحصیل می‌رفتند وتعدادی به دلیل مشکلات مالی از تحصیل بازماندند.

وی افزود :با پیگیری‌های صورت گرفته یکی از خیرین این واحد آموزشی را در این روستا ساخت وتحویل آموزش وپرورش عشایری شهرستان داد.

مدیر آموزش وپرورش عشایری ریگان نیز دراین مراسم گفت: در روستای حسین آباد دامداری به دلیل نبود واحد آموزشی تعداد زیادی از دانش آموزان این روستا ترک تحصیل کرده بودند.

احمد حقیقی ابراز کرد: دانش آموزانی که ترک تحصیل وبازمانده از تحصیل در این روستا باشند با برنامه ریزی صورت گرفته با حضور معلمین عشایری از تحصیل برخوردار خواهند شد.

وی بیان داشت: با افتتاح این واحد آموزشی یک معلم در این روستا جهت آموزش به دانش آموزان این روستا مستقر شد.
روستای حسین آباد دامداری اخرین روستای شهرستان ریگان می‌باشد.

انتهای پیام/ح

روستای بدون مدرسه، صاحب معلم شد

 

برچسب ها: اخباراجتماعی ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار