فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: آغاز سال تحصیلی آغاز یک سری تعهد و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی برای خانواده‌ها و والدین نسبت به فرزندان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: فراموش نکنیم آغاز سال تحصیلی برای والدین و خانواده‌ها آغاز یک سری تعهد و مسئولیت‌های فردی و اجتماعی نسبت به فرزندان است چراکه آنان در طول سال تحصیلی ساعات بیشتری را در خارج از منزل به سر می‌برند و از اینرو باید نسبت به نحوه تردد، دوست یابی و معاشرت‌های آنان دقت و نظارت بیشتری داشته باشیم.

وی بیان کرد: زمان بازگشائی مدارس برای قشر محصل و دانش آموز به ویژه سال اولی‌ها همراه با شور و نشاط و برای والدین همراه با دغدغه‌های خاصی است.

وی افزود: همزمان با بازگشائی مدارس شاهد افزایش تردد عابرین پیاده و وسایل نقلیه در کلیه معابر به ویژه مسیر‌های منتهی به مدارس هستیم از اینرو در جهت حفظ ایمنی و سلامت همگان به ویژه دانش آموزان باید همواره با دقت و احتیاط تردد و رانندگی کنیم.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: در این راستا پلیس همزمان با شروع فصل مدارس یک سری طرح‌ها و تدابیر انتظامی و ترافیکی خاص را مورد توجه قرار می‌دهد تا با ایجاد روان بودن در عبور و مرور، قشر محصل و فرهنگیان دچار مشکل نشوند.
انتهای پیام/ی

دقت و نظارت به نحوه تردد، دوست یابی و معاشرت‌های دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار