رئیس سازمان پدافند غیر عامل شهادت هموطنان در حمله تروریستی اهواز را محکوم کرده و تسلیت گفت.

سردار جلالی شهادت هموطنان در حمله تروریستی اهواز را محکوم و تسلیت گفتبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با صدور پیامی اقدام تروریستی در اهواز را محکوم کرد و به بازماندگان شهدای این حادثه تروریستی تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

" بِأَیِّ ذَنْبٍ قُتِلَتْ "

وقوع حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستی اهواز و شهادت و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیز و قهرمان ما، در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح‌ شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، غمی جانکاه بر عزاداران حسینی افزود.

دشمنان کوردل و زبون ملت بزرگ ایران اسلامی این بار در آغاز هفته دفاع مقدس به حمله‌ای ناجوانمردانه و تروریستی در شهر و استانی که همچنان خاطره جانفشانی، ایثار و شهادت فرزندان غیور آن در هشت سال دفاع مقدس در وجب به وجب خاک مقدس آن جاری و ساری است، آن هم در روزهایی که هنوز دل‌های سوخته عاشقان مکتب عاشورایی حسین (ع) که در دهه اول محرم به یاد مولای مظلوم خود بر سر و سینه زدند، در سوز و گداز است، اقدام کردند.

این جنایت در ادامه کینه توزی‌های چهل سال گذشته بر علیه انقلاب و نظام می‌باشد اما ملت ایران شهادت را افتخار خود می‌داند و همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند: "به کوری چشم آنان ملت ایران راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهد آمد." اینگونه اقدامات هیچ‌گونه خللی در اراده راسخ آنها نخواهد داشت و همچون گذشته استوار و ثابت قدم به دفاع از آرمان‌های خویش ادامه خواهند داد.

بی شک این دست از اقدامات جنایتکارانه عزم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه بی امان با تروریسم راسخ تر خواهد کرد و تروریست های جنایتکار و حامیان خبیث منطقه ای و خارجی آنها پاسخ این دست اعمال ننگین و ضد انسانی خود را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار