فرماندار گناوه گفت: اقدامات غیرانسانی و تروریستی باعث تحکیم اتحاد ملت و نظام می‌شود.

اقدامات تروریستی باعث اتحاد ملت و نظام می‌شودسید علی پاک‌نژاد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر در مراسم زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه عترت گناوه گفت: آغاز سال تحصیلی با مهر حسینی و مهر عاشورایی همزمان شده است و تقارن محرم، هفته دفاع مقدس و پروژه مهر باید باعث شود روحیه ایثار و مقاومت در بین دانش آموزان نهادینه شود.

وی افزود: حمله غیر انسانی و تروریستی اهواز باعث اتحاد بیشتر ملت و نظام می‌شود و ما باید بیشتر قدر مردم خوب و همیشه در صحنه‌ی خود را بدانیم.

پاک نژاد اظهار داشت: برای دانش آموزان و فرهنگیان دو پروژه بسیار خوب و مهم تالار استاد بهزاد و مرکز رفاهی آموزشی فرهنگیان به بهره‌برداری رسید که بتوانند برای فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و هنری از این دو پروژه استفاده کنند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: شهرستان گناوه از نظر علمی و قبولی در کنکور توانست رتبه‌های خوب و بالایی کسب کند و نشان دادند که دانش آموزان ما در سطح کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی بیان داشت: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به آموزش و پرورش دارد و شورای آموزشی تصمیم گرفت که آموزش شیوه زندگی را در شش مدرسه و در هر مقطع دو مدرسه را برای شیوه زندگی انتخاب کنند که در این شیوه انسان شناسی، معرفت شناسی و ارزش شناسی با رویکرد شادی، نشاط و آموزه‌های قرآنی برای دانش آموزان آموزش داده شود.

انتهای پیام/م

زنگ مقاومت و بازگشایی مدارس در دبیرستان دخترانه عترت گناوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.