سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب از رفع تصرف بیش از ۵۶۴ هزار متر مربع زمین ملی در این شهرستان خبر داد.

 خسرو بهرامی نژاد سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،گفت:در شش ماه نخست امسال بیش از ۵۶۴ هزار متر مربع زمین ملی در این شهرستان رفع تصرف شد.

وی افزود:از این مقدار ۳۶ هکتار از این اراضی در قالب تبصره یک ذیل ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع و ۲۰ هکتار از آن نیز به استناد رای دادگاه از متصرفان و متجاوزان به انفال رفع تصرف شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان میناب ارزش تقریبی زمین های رفع تصرف شده را ۷ هزارو را ۸۸۵ میلیون ریال عنون کرد.

بهرامی نژاد از مردم خواست با توجه به گستردگی عرصه‌های طبیعی شهرستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تخریب و تصرف در اراضی جنگلی و مرتعی سریعاً با شماره ۱۵۰۴ تماس بگیرند تا مأموران در کمترین زمان ممکن گزارش مذکور را مورد بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ف

رفع تصرف زمین های ملی در میناب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۳۰ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
با سلام منابع طبیعی لطف کنه خیلی دلسوز محیط زیست ومنابع طبیعیه لااقل اون بابا که درخت کاشته ابیاری هم کرده درختها ریشه دوونده ، لاقل اونها رو تخریب نکنه یعنی اون درختها منابع غیر طبیعی هستن