با حکم شهردار سنندج عطاالله ساعدموچشی بعنوان مدیر جدید شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد منصوب شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مراسم تودیع و معارفه مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد صبح امروز با حضور اعضاء شورای شهر و جمعی از معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد.

کمال کاظمی دراین مراسم گفت: بسیاری از نواحی منفصل شهری در سنندج به دلیل عدم احداث زیرساخت‌های لازم دارای مشکلات فروانی هستند.

وی  افزود: اینکه واگذاری نواحی منفصل به شهرداری هنوز هم جای بحث دارد اما نباید از خدمات‌رسانی مطلوب و رفع مشکلات ساکنان این نواحی کوتاهی صورت گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج ابیان کرد: ساکنان نواحی منصل شهری خود رغبت و تعامل لازم با شهرداری را در راستای رفع مشکلات در این نواحی دارند و باید از ظرفیت خود مردم بهره لازم را برد.

کاظمی عنوان کرد: خوشبختانه شهرداری در چند سال اخیر با برنامه‌ریزی لازم توانسته برخی از مشکلات  نواحی منفصل را رفع کند که امیدواریم در آینده هم با تلاش و برنامه هدفمند بتوانیم در جهت رفع معضلات و رضایتمندی ساکنان نواحی منفصل هم گام‌های اساسی برداریم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این مراسم گفت: حسن آباد دارای هویت وپیشنه تاریخی است.

ارسطو گویلی افزود: قدمت تاریخی ناحیه منفصل شهری حسن آباد خود یکی از امتیازات مهم برای جذب گردشگر و درآمد برای شهردای است.

وی افزود: احداث زیرساخت‌های لازم و رفع مشکلات ناحیه منفصل شهری حسن آباد می‌تواند در آینده به رونق گردشگری در این ناحیه کمک کنند.

گفتنی است؛ درپایان این مراسم از زحمات چندین ساله اسماعیل نقشبندی تجلیل و با حکم شهردار سنندج عطاالله ساعدموچشی از کارکنان شهرداری و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی بعنوان مدیر جدید شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد منصوب شد.

انتهای پیام/م

 مراسم تودیع و معارفه مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری حسن آباد

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.