سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان میناب ازاستعدادیابی ۷۰۶ هکتار زمین ملی در این شهرستان در شش ماهه نخست سال خبر داد.

خسرو بهرامی نژاد سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان میناب درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، گفت:در شش ماه نخست سال ۷۰۶ هکتار اززمین های ملی در این شهرستان استعداد یابی شد.

وی افزود:از مجموع اراضی استعداد یابی شده میزان ۵۳۴ هکتار آن برای طرح‌های کشاورزی و ۱۷۱ هکتار از آن برای طرح‌های غیر کشاورزی (شیلات، صنعتی، تولیدی، نظامی و.) است.

سرپرست اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان میناب گفت: با توجه به اینکه شهرستان میناب از قطب‌های کشاورزی ودامپروری استان است و محصولات تولیدی زیادی در این منطقه تهیه می‌شود، ایجاد صنایع و فعالیت‌های وابسته به این بخش‌ها امری ضروری است.

بهرامی نژاد افزود: از جمله طرح‌هایی که بیشتر مورد نیاز است، احداث سرد خانه و صنایع تولیدی برای نگهداری و فراوری محصولات کشاورزی است.

وی گفت:همچنین به دلیل مجاورت به دریا، صنایع و فعالیت‌های وابسته به شیلات نیز در این منطقه بسیار فعال است و مواردی از قبیل، پرورش آبزیان رونق چشمگیری در این منطقه دارد.

انتهای پیام/ف

زمین های ملی میناب استعداد یابی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.