جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حامیان و عوامل حادثه تروریستی اهواز بدانند که پاسخ ایران اسلامی کوبنده خواهد بود.

عوامل حادثه تروریستی اهواز منتظر پاسخ کوبنده ایران باشندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای والامقام حادثه تروریستی اهواز گفت: خوزستان کانون مقاومت و پایتخت دفاع مقدس و سرزمین آزمون‌های بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه مردم خوزستان که هرگز از توپ و تانک دشمنان بعثی نهراسیدند افزود: این تروریست‌ها می‌خواهند نسخه سوریه و عراق را در کشور ایران پیاده کنند، اما آن‌ها با شکست مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که زنان و کودکان یمن را به خاک و خون می‌کشند و در زنان سوری را در شهر‌های اروپایی آوار کرده و قصد نا امنی در عراق و تفرقه در لبنان را انجام دادند ادامه داد: این افراد می‌خواهند نسخه سوری و عراق را در کشور ایران پیاده کنند، اما آنهابا شکست مواجه می‌شوند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: ما همه فدایی ملت ایران هستیم و پاسخ کوبنده‌ای به حامیان حادثه تروریستی خواهیم داد.

 

انتهای پیام/ی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۷
سردار عزیز منتظریم که پاسخ در خور به این ترسوها بدهید ، ملت پشتتان میباشد ، یا حق