چاپ سه‌بعدی، رویای این دختر را به واقعیت تبدیل کرد +فیلم

دختری که با دو انگشت دست راست متولد شده بود به وسیله‌ی دستی که با تکنولوژی چاپ سه‌بعدی ساخته شده است اولین توپ مسابقه جهانی بیس بال را پرتاب کرد.

چاپ سه‌بعدی رویای این دختر را به واقعیت تبدیل کرد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دنیای ما بعضی از افراد دچار معلولیت هستند. اما این دلیلی بر ناتوان بودن آن‌ها نیست. افرادی هستند که با وجود نقص عضو پله‌های موفقیت را یک به یک پشت سر می‌گذارند و به جهانیان توانایی و قدرتشان را ثابت می‌کنند. افرادی مانند نیک وی آچیچ، کایل مینارد و نیک سنوناستاسو قدرت اراده را به جهانیان ثابت کرده اند.

این دختر هفت ساله از کودکی با دو انگشت دست راست متولد شده بود. دانشگاه نوادا در لاس وگاس به وسیله‌ی تکنولوژی چاپ سه‌بعدی برای او یک دست جدید ساختند. اکنون او توانایی استفاده از این دست جدید را دارد. این دختر در چند مسابقه  بیس بال به طور نمادین اولین توپ را پرتاب کرد. هیلی داسون، این دختر قوی، همراه با برادر بزرگ‌ترش، زک، وارد زمین بیس‌بال می‌شود و با پرتاب کردن اولین توپ هر بازی رویاش را به حقیقت مبدل می‌کند.

او این کار را در هر 30 استادیوم اصلی بیس‌بال انجام داده است.همچنین او با هواپیمایی به سمت خانه‌ خود بازگشت که اریک گفنی خلبان آن بود. اریک خلبانی است که دست راست ندارد. او از شنیدن داستان زندگی این دختر کوچک شگفت زده شد. حتی گفنی به هیلی آموزش داد چگونه با هواپیما پرواز کند. این خلبان در خلال صحبت‌هایش با هیلی به او یادآوری کرد که هیچ‌گاه نباید تسلیم شود و از ادامه انجام کاری دست بکشد. ما نباید هیچ‌وقت این گفته اریک گفنی را فراموش کنیم. تلاش مستمر ما را به آرزوها و اهدافمان می‌رساند  و داشتن اراده قوی می‌تواند زندگی انسان را برای همیشه دگرگون کند.

در ادامه فیلمی از این دختر کوچک را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: خودروهایی که مارک زاکربرگ مالک آن‌ها بوده را بشناسید +تصاویر


انتهای پیام/

چاپ سه‌بعدی دست مصنوعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار