همایش تببین نقش اصناف در پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل، به مناسبت نزدیک شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری همایش تببین نقش اصناف در پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطلبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رضا سلیم ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه در همایش تببین نقش اصناف در پشتیبانی از جبهه‌های حق علیه باطل که امروز (دوم مهر) برگزار شد، از اصناف، تجار و بازاریان به عنوان بازوان انقلاب و قلب اقتصادی جامعه و کشور یاد کرد.

وی با بیان اینکه اصناف همواره در بستر تحولات جامعه نقش بسزایی داشتند، افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی این نقش‌آفرینی وارد عرصه جدیدی شد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه گفت: از قبل انقلاب تاکنون همواره چهره‌های برجسته‌ایی بین بازاریان کرمانشاه وجود داشته که با حمایت مالی و معنوی خود در عرصه‌های داخلی و خارجی یاور نظام و کشور بودند.

ساسانی با اشاره به پای کار بودن همیشگی اصناف حتی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور، تاکید کرد: در شرایط سخت کنونی نیز بازاریان نقش بسزایی در ایجاد نظم و ثبات در سطح واحدهای کوچک اقتصادی کشور دارند.

به گفته ساسانی اکنون زمان آن است که در شرایط فشارها و تحریم‌های دشمن، بازاریان مانند همه سال‌های گذشته با تحکیم روحیه بسیجی خود به کمک کشور و مردم بیایند.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از نقش بسزای اصناف در ترویج فرهنگ استفاده از کالای تولید داخل هم یاد و خاطرنشان کرد: بازاریان باید هم خود نسبت به تهیه کالاهای بومی اقدام کنند و هم این کالاها را برای مصرف بیشتر مردم تبلیغ کنند.

در پایان این همایش از رزمندگان اصناف و بازاریان کرمانشاه تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/د

اصناف، تجار و بازاریان به عنوان بازوان انقلاب هستند

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.