پرداخت سه هزارو ۸۰۰ میلیاردریال تسهیلات در بخش کشاورزی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی سال گذشته در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛گودرزی ،معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی سال گذشته در این استان پرداخت شده است.

گودرز امیری در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان اظهار داشت: ۷۰۰ میلیاردریال اعتبار دولتی نیز در این بخش هزینه شده است.

وی بیان کرد: تاکنون در ۴۸ هزار هکتار از اراضی استان آبیاری تحت فشار اجرا شده که در سال گذشته حدود ۱۰ هزار هکتار آن انجام شده است.

امیری اظهار داشت: برای نخستین بار در لرستان یک هزار و ۵۰۰ هکتار درختان مثمر دیم در اراضی شیبدار و یک هزار و ۲۰۰ هکتار گیاهان دارویی کاشت شده است.

وی افزود:کارخانه عظیم خودروی لرستان سال ه. با اعتبار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز به کار کرد و نخستین خودروی این کارخانه در هیجدهم شهریور ماه امسال وارد بازار شد.

وی با بیان اینکه بهره برداری رسمی از این کارخانه با حضور یک مقام کشوری به صورت رسمی آغاز می‌شود، ادامه داد: همچنین کارخانه لاستیک سازی لرستان به عنوان یکی از طرح‌های مهم استان ۲۰۷ میلیون یورو تسهیلات مسدودی گرفته و مشکلات آب و برق این کارخانه با هزینه ۷۰۰ میلیارد ریال برطرف شد و این طرح در حال اجرا است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: این میزان خدمات انجام شده متاسفانه بازتابی در رسانه‌های محلی استان نداشته درصورتی که رسانه‌ها باید در کنار نقاط ضعف نقاط قوت را نیز بگویند.

انتهای پیام /ب

 

سه هزارو ۸۰۰ میلیاردریال تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شد

برچسب ها: استانداری ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار