فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: امنیت و تردد در تمام راه‌های اصلی و فرعی جهرم برقرار است.

امنیت و تردد در تمام راه‌های جهرم برقرار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علیرضا صحراییان فرماندار ویژه شهرستان جهرم، در پی دو تعرض به خودرو‌های سنگین و یک مورد سنگ پرانی گفت: بر اثر سنگ پرانی عده ایی به یک دستگاه کامیونت الوند، راننده خودرو از ناحیه سرمجروح شد.

وی افزود: راننده بلافاصله به بیمارستان انتقال و مورد معالجه قرار گرفت و بنا به گفته پزشک معالج حال عمومی وی رضایت بخش است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم از شناسایی و دستگیری چند نفر در این رابطه خبر داد و اظهارداشت: پس از کسب خبر واصله اقدامات اطلاعاتی و امنیتی آغاز و چند نفر شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس شورای تامین شهرستان جهرم با بیان این مطلب تاکید کرد: متهمان پس از مراحل اولیه و تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل، و پس از رسیدگی قانونی و قضایی به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

صحرائیان بیان کرد: نیرو‌های انتظامی و بسیج در جاده‌های مواصلاتی شهرستان مستقر و در حال گشت زنی هستند و امنیت بطور کامل برقرار است و همچنین تردد در راه‌های اصلی و فرعی جهرم برقرار است.

وی، شایعه‌ها و مطالبی را که در ۲ روز گذشته از طریق فضای مجازی در این زمینه انتشار یافته، تکذیب کرد و گفت: مردم نباید به این مطالب کذب، اعتنایی داشته باشند.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ر

جزئیاتی از حادثه سنگ پرانی به یک دستگاه کامیون الوند در جاده جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار