فتوحی گفت: فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف با محدودیت‌هایی مواجه شده است.

محدودیت اعزام دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف به فرصت‌های مطالعاتی / مشکلات مالی گربانگیر دانشگاه صنعتی شریفمحمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این دانشگاه از گذشته برنامه‌های مدونی برای فرصت مطالعاتی اساتید و دانشجویان دوره دکتری در دست بررسی و تدوین داشته است چرا که ارتباط متقابلی میان آنها با دانشگاه‌های خارجی وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به شرایط سخت تحریم، افزود: با تحریم‌های فعلی و شرایط سختی که برای کشور ایجاد شده است فرصت‌های مطالعاتی دانشجویان و اساتید دانشگاه شریف نیز با مشکلات و محدودیت‌هایی مواجه شده است اما تلاش ما این است که به اشکال مختلف مسائل و موانع موجود را کاهش دهیم.

رییس دانشگاه صنعتی شریف ادامه داد: سال تحصیلی جدید این دانشگاه از 24 شهریور ماه جاری آغاز شده است و بر اساس برنامه زمانی تدوین شده قرار بود ساختمان کلاس‌های درس دانشجویان مهر ماه به بهره‌برداری برسد که متاسفانه این ساختمان با تاخیر یک ماه از افتتاح می‌شود و فعالیت آن از بهمن ماه آغاز خواهد شد.

 فتوحی یادآور شد: در حال حاضر گود برداری ساخت دانشکده عمران دانشگاه شریف که توسط یک خیر ساخته می شود، و دانشکده مهندسی مکانیک نیز در صورت تامین منابع مالی تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۱:۱۴ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
دهه پنجاه و شصت و حتی در دهه هفتاد در بسیاری از رشته ها مقطع دکترا نداشتیم !
حال داشتن این همه استادتمام و دانشیار و استادیار، این بزرگواران چرا فرصت مطالعاتی خود را در همین کارخانه های داخلی که چندسال است به تعطیلی کشیده شده اند نمی گذرانند تا صنایع سنگین ما مجددا احیا شود و حرفی در دنیا برای گفتن داشته باشیم؟!
آیا به جای استرالیا و هلند و المان و ایتالیا و امریکا و کانادا و ژاپن و غیره که برای انجام مطالعات طرحهای پژوهشی کمپانی های صنعتی و پزشکی آنها سالها آنجا زندگی میکنید بهتر نیست به خاک وطن خود خدمت کنید؟؟؟؟؟

حال میفهمیم که افرادی مثل دکتر تهرانی مقدم و دکتر شهریاری و دکتر علیمحمدی و ... چقدر نسبت به کشور و وطن خود متعهد و پایبند بودند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۷
آیا تاکنون در خصوص مزایا و معایب فرصت های مطالعاتی تحقیق کرده اید؟ لطفا روی این موضوع تحقیق مفصلی انجام دهید
آخرین اخبار