معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام از اولیا مدارس استان خواست تا مواد غذایی مجاز را در بوفه ها به دانش آموزان عرضه کنند.

درخواست عرضه مواد غذایی مجاز در مدارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:ملیحه اسلامی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام عنوان کرد: به تمامی مدارس استان اعلام شده که در بوفه های مدارس از مواد غذایی استاندارد استفاده کرده در غیر این صورت از طریق این اداره کل برخورد با آن ها انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: مواد غذایی استاندارد که مدارس می توانند در بوفه ها به دانش آموزان عرضه کنند از طریق پوستر طراحی و به مدارس ارسال و باید در کنار بوفه های مدارس نصب شوند.

اسلامی افزود : عرضه موادی از قبیل پفک، چیپس و غیره در مدارس ممنوع بوده و بر اساس دستورالعمل ابلاغی از آموزش و پرورش در صورت توزیع این مواد در فضاهای آموزشی اولیا مدارس باید پاسخگو باشند.

وی با ذکر اینکه نظارت و کنترل فعالیت بوفه های مدارس توسط این اداره کل انجام می شود، ادامه داد: از طرفی فروشندگان مواد غذایی بوفه های مدارس باید دارای کارت بهداشت بوده و مکانی هم که برای عرضه مواد غذایی به دانش آموزان در نظر گرفته می شود بر اساس دستوارالعمل ابلاغی استاندارد و مناسب باشد.

انتهای پیام/ د

عرضه مواد غذایی استاندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.