مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه گفت: امسال برای دومین سال متوالی دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه اقدام به تهیه اقلام تحصیلی برای دانش آموزان مناطق محروم و نیازمند استان کرمانشاه کرده است. 

اقلام تحصیلی برای دانش آموزان مناطق محروم و نیازمندبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  حسن موحد امروز(سوم شهریور) در همایش مهر تحصیلی آستان قدس رضوی درکرمانشاه، بااشاره به راه اندازی دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه از حدود دو سال پیش، اظهارکرد: این اقدام یک رخداد بزرگ فرهنگی ومعنوی بود که در استان کرمانشاه رقم خورد. 

وی ادامه داد: امسال برای دومین سال متوالی دفتر آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه اقدام به تهیه اقلام تحصیلی برای دانش آموزان مناطق محروم و نیازمند استان کرمانشاه کرده است. 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه  بیان کرد: اقلام تهیه شده در قالب 4800 بسته در میان دانش آموزان مناطق محروم، عشایری و خانواده های زندانیان استان توزیع خواهد شد. 

وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده این دفتر در کرمانشاه طی یک سال گذشته پرداخت و افزود: از دهه کرامت سال گذشته تا دهه کرامت امسال قریب به 800 نفر متقاضی خادمیاری در آستان قدس رضوی ثبت نام و فرآیند گزینش و آموزش را در پنج مرحله طی کرده و ملبس به لباس خادمی حرم رضوی شده اند. 

موحد تاکید کرد: از دهه کرامت امسال تاکنون نیز 900 نفر ثبت نام کننده متقاضی خادمیاری داشته ایم که هنوز فرآیند گزینش و آموزش آنها را انجام نداده ایم. 

وی با اشاره به زلزله بزرگ آبان سال گذشته در کرمانشاه، یادآورشد: آستان قدس در این مدت با انجام برنامه ریزی منسجم، حدود 10 میلیارد تومان کمک به روستاهای مناطق زلزله زده ارسال کرد. 


انتهای پیام/ز

800 نفر متقاضی خادمیاری در آستان قدس رضوی ثبت نام کردند

برچسب ها: محرم97 ، استان قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.