به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: امسال هزار و چهارصد و چهل تماس در سامانه سامد هرمزگان به ثبت رسیده است.
وی افزود:از مجموع تماسهای ارجاعی به دستگاههای اجرایی مربوطه ۴۲۰ مورد منجر به نتیجه شده است.
استاندار هرمزگان گفت: علاوه بر سامانه سامد، میز خدمت و ملاقاتهای حضوری شهروندان در روزهای سه شنبه، مدیران موظفند درنمازهای جمعه شهرستانها شرکت کرده و به مشکلات مردم پاسخ دهند.
معاون ارتباطات مردمی سامد اداره کل بازرسی استانداری هرمزگان هم گفت: روزانه حدود بین ۸۰ تا ۱۲۰ تماس مردمی در این سامانه ثبت میشود.
محمد رضا پاکروان افزود: ۷ تا ۱۰ روز هم مدت زمان رسیدگی و پاسخ به درخواستهای مردمی است.
وی گفت: درخواستهای مردمی با شماره تلفن ۱۱۱ به دستگاههای اجرایی مربوطه ارجاع داده میشود.
انتهای پیام/ز