معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه خواستار ایجاد و تقویت نگاه به حوزه گردشگری در استان شد.

محمدابراهیم الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در کارگروه گردشگری استان باتاکید براینکه باید یک نگاه گردشگری در استان حاکم شود، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی باید بینش و نگرش به حوزه گردشگری را در استان ایجاد و تقویت کند.

وی ادامه داد: در این راستا بین دستگاه ها و لایه های مختلف جامعه استان باید به گردشگری به عنوان یک سرمایه توجه شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه وجود ظرفیت های گوناگون گردشگری در حوزه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و... را در استان یک ثروت خدادادی توصیف کرد و گفت: شهر کرمانشاه را با وجود رودخانه قره سو تنها با کمی همت می توان به یکی از زیباترین شهرهای ایران تبدیل کرد.

وی بر لزوم ارتقاء نگاه و فرهنگ گردشگری بین مردم استان تاکید کرد و افزود: باید این آموزش ها را داشته باشیم تا همه اقشار مختلف در جذب گردشگر نقش آفرینی کنند.

الهی تبار با بیان اینکه مسیرهای گردشگری باید پرجاذبه باشند، عنوان کرد: متاسفانه در جاده های کرمانشاه تابلوهای فاصله تا اثرتاریخی نصب نشده و اداره کل راهداری نیز آن را از وظایف خود نمی داند، درحالیکه گردشگری حوزه ای فرابخشی است.

وی تصریح کرد: همچنین به منظور ورود گردشگران به استان باید با تورلیدرها ارتباط گرفته و همایشی برگزار کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه بابیان اینکه باید به پروژه 2020 به عنوان یک محور کاری در استان توجه کنیم، گفت: فرصت مناسبی است که روی این پروژه کار و هدفگذاری کنیم.

وی خواستار توجه به نقش سازمانهای مردم نهاد در جذب گردشگر و کاهش هزینه تبلیغات گردشگری در استان شد.

هدایت حاتمی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه نیز داشتن پتانسیل گردشگری، وجود زیرساخت ها، فرهنگ و اتمسفر گردشگری، معرفی صحیح و نهادینه کردن فرهنگ گردشگری را از ارکان اصلی موفقیت در مقوله گردشگری عنوان کرد و افزود: مردم ایران کرمانشاه را باید با یک برند و شعار بشناسند، لذا به برند نیاز داریم.

وی تاکید کرد: باید از ظرفیت هایی همچون تبلیغ در رسانه ملی برای معرفی گردشگری کرمانشاه استفاده کنیم.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: باید از شرکت های تبلیغاتی با پرداخت تسهیلات حمایت کرده تا کرمانشاه را معرفی کنیم.

وی بهره مندی از فضای دیجیتال را از دیگر ظرفیت هایی عنوان کرد که باید از آن برای جذب گردشگر به کرمانشاه استفاده کرد و گفت: از آنجایی که انعکاس اخبار منفی درکاهش جذب گردشگر موثر است، رسانه های استان باید این مقوله را مورد توجه قرار دهند

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.