رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهلران گفت:دیدار از این خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

خانواده‌های شهدا،  الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:خدایی  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دهلران گفت:خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار از این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

خدایی افزود:جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان دفاع مقدس در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران افتخار بزرگی است.
  وی ادمه داد:یکی از برنامه‌های مورد تأکید بنیاد دیدار با خانواده معظم شهدان است که این برنامه به‌طور مستمر در حال انجام است.

خدایی گفت: دیدار با خانواده شهدا مایه دلگرمی مسئولان است و یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است که با چنین شخصیت‌های بزرگواری بتوانیم دیدار داشته باشیم چراکه دیدار از آنان برای ما برکت و سبب فعالیت بیشتر ما در رسیدگی به امور و خواسته‌های جامعه معظم شاهد می‌شود.

 

انتهای پیام/با

دیدار با خانواده شهدا بزرگترین افتخار است

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.