رییس اتاق بازرگانی گفت : کشور در شرایط سختی است و حرف از حل ریشه‌ای مسائل دیگر جایی ندارد اما اگر مسائل را ریشه ای حل نکنیم حاد تر می‌شوند .

اگر مسائل را ریشه ای حل نکنیم ، حادتر می‌شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی در همایش عقود بانکی ، ماهیت تا عمل گفت : در قسمت فعالیت های بخش خصوصی مشکلات باید ریشه ای حل شود و باید ببینیم فعالان اقتصادی در چه بخشی مشکل دارند و آن ها را حل کنیم.

وی افزود : ۷۵ درصد از مشکلات بخش خصوصی با بیمه و بانک ها و مالیات است و با توجه به شرایط موجود باید مسائل بانکی و تامین مالی حل شود.

وی افزود : کشور در شرایط سختی است و حرف از حل ریشه‌ای مسائل دیگر جایی ندارد اما اگر ریشه ای حل نکنیم مسائل حاد تر می شود .

طبیب زاده گفت : وضعیت تولید اصلا خوب نیست و چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهیم فقط می‌خواهیم از همین ظرفیت که در قانون است استفاده کنیم و برای استفاده لازم است این قانون متناسب با شرایط اصلاح و عدالت برقرار شود .

طبق ماده ۲۳ قانون بهبود فضای کسب و کار تاکید شده بانک مرکزی فرم هایی برای حمایت از طرف ضعیف قرارداد تنظیم نصب در اختیار آن قرار دهند که این کار باید عادلانه انجام شود.

وی افزود : بستن در کارخانه‌ها، ممنوع الخروج کردن و تملک دارایی هیچ کمکی به حل مسائل نمی کند و امیدواریم این موضوع را قضات و بانک‌ها در نظر بگیرند.

طبیب‌زاده گفت: اگر اشتغال ایجاد شود این اشتغال برای فرزندان خود ما هم هست باید به آن توجه شود.

وی گفت : امیدواریم این همایش  در تداوم فعالیت های گذشته موثر باشد و بتوان مشکلات را حل کنیم.

وی گفت : خوشبختانه با هماهنگی و همراهی دادگستری توانستیم کتاب و جزوه های چاپ و در اختیار قضات قرار دهیم تا در آراء موثر باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار