هادی انباردار تهیه کننده سینما آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «ماهی و برکه» را تشریح کرد.

هادی انباردار تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت ساخت«ماهی وبرکه» گفت:گروه این روزها در ارمنستان به سر می برد و تا جایی که ممکن باشد بقیه فیلمبرداری در این کشور انجام می شود.

وی افزود:بخشی از فیلمبرداری این اثر که خارجی و عبوری است را در کشور فرانسه انجام می دهیم و قسمت هایی که نیاز به بازیگران خارجی دارد به علت قیمت بالای ارز، در کشور ارمنستان انجام می دهیم،اگر بخش های مربوط به لوکیشن داخلی نیاز به بازیگر خارجی نداشته باشد برای صرفه جویی در کشور خودمان فیلمبرداری می کنیم.

گفتنی است؛ «ماهی و برکه» را علی براتی کارگردانی کرده و تهیه کنندگی آن بر عهده هادی انباردار است.

در خلاصه داستان «ماهی و برکه» آمده است:
فیلم به زندگی مخترع (علی یزدانی) در سه دوره کودکی، نوجوانی و جوانی او می‌پردازد. این مخترع در مسیر ساخت اختراعش دچار چالش‌هایی می‌شود که برای خانواده و اطرافیانش دردسر‌هایی را ایجاد می‌کند.

سعید آقاخانی، بهناز جعفری، علیرضا استادی، میرطاهر مظلومی، مهسا هاشمی، عبدالباسط رضایی، مهرناز احدیان، ساغر کیان راستی و امیررضا فرامرزی در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «ماهی و برکه» عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل‌بیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: مسعود میمی، تدوین: حسن حسن‌دوست، نویسندگان: مهدی نامجو، محمد صادق باقری و علی براتی، صدابردار: آرش برومندی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، مشاور کارگردان: سید حسین آزادی، طراح چهره پردازی: علی بهرامی‌فر، گروه تولید:صادق ایزدخو و ایمان قیدی، عکاس: امین حق‌بر.

انتهای پیام/

فیلم «ماهی و برکه» در چه مرحله ای است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار