مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بانوان اردبیلی در رشته های مختلف ورزشی ۱۲۱ مدال رنگارنگ در رقابت های کشوری برای این استان کسب کردند.

بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به موفقیت بانوان اردبیلی در رقابت های ملی اظهار داشت: کسب این تعداد مدال نشان دهنده رشد و توسعه ورزش بانوان در استان اردبیل است.

وی افزود: در حوزه بانوان ۴۰ رشته ورزشی در بخش همگانی و قهرمانی در حال فعالیت هستند که از ماه های آینده رشته ورزشی وزنه برداری به مجموعه اضافه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: با توجه به این مسئله که نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند با برنامه های صورت گرفته در شش ماه اول سال با برگزاری مسابقات و جشنواره های همگانی توانسیم رتبه سوم کشور را در این بخش کسب کنیم و این نشان از استقبال خانواده و سطح سلامت در جامعه است.

آقاخانی ادامه داد:امسال برای اولین بار همایش پیاده روی با خانواده به صورت صبحگاهی و شامگاهی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل و هیدت همگانی به صورت منظم برگزار شود که در این همایش برای تمامی شهروند فرصتی فراهم شد تا ساعتی از روز را به ورزش های آسان بپردازند.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه ورزش بانوان به صورت رایگان سالن های در اختیار ورزشکاران بانوان گذاشته شده که شرکت در این کلاس های آمادگی جسمانی با داشتن بیمه ورزشی بلا مانع است که با این روش تمامی افراد جامعه بدون پرداخت هزینه بصورت رایگان فعالیت می کنند.

انتهای پیام/ع

توسعه ورزش بانوان در استان اردبیل

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.