فرماندار شهرستان کارون با حضور در کلاس های درس دبستان سلمان فارسی به دانش آموزان روستایی پکیج آموزشی اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معصومه خنفری، فرماندار شهرستان کارون با حضور در روستای چمیان ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و تقدیر و تشکر از مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی اظهار داشت: خوشبختانه شرکت های تولیدی و خدماتی فعال در شهرستان کارون در راستای مسئولیت های اجتماعی خویش اقدامات خوبی در جهت آماده سازی مدارس برای بازگشایی انجام دادند.

اهدای پکیج آموزشی به دانش آموزان روستایی با حضور فرماندار کارون

وی بیان کرد: امسال نیز همانند سال گذشته تمام مدارس شهرستان را بین مدیران دستگاه های اجرایی، بخشداران، دهیاران، شوراهای اسلامی و شرکت ها تقسیم کردیم و به فراخور توان مالی و نیاز مدرسه اقدامات شایسته ای در راستای آماده سازی مدارس برای بازگشایی انجام گرفت.

اهدای پکیج آموزشی به دانش آموزان روستایی با حضور فرماندار کارون

خنفری اذعان داشت: همچنین با کمک گرفتن از خیرین و شرکت ها پکیج های آموزشی و کیف و لباس مدرسه برای دانش آموزان بویژه در روستاهای مجاور شرکت های کشت و صنعت نیشکر تامین نموده و در اختیار دانش آموزان قرار دادیم.

فرماندار شهرستان کارون اظهار کرد: بخشی از این کمک ها را نیز در اختیار کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار خواهیم داد تا دانش آموزان تحت پوشش نیز از این کمک ها بهرمند گردند.

اهدای پکیج آموزشی به دانش آموزان روستایی با حضور فرماندار کارون

لازم به ذکر است مراسم استقبال از دانش آموزان روستاهای مجاور شرکت سلمان فارسی با تقدیم پکیج آموزشی امروز با حضور فرماندار کارون، مدیرعامل شرکت نیشکر سلمان فارسی، شهردار کوت عبدالله، بخشدار سویسه، مدیریت آموزش و پرورش کارون، دهیاران و شوراهای اسلامی به همت شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی به صورت نمادین در مدرسه سلمان فارسی روستای چمیان که قبلا توسط این شرکت ساخته و افتتاح شده بود، انجام گرفت.

اهدای پکیج آموزشی به دانش آموزان روستایی با حضور فرماندار کارون

سلطانی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی نیز در ادامه آمادگی خود را برای توسعه، بازسازی و تعمیر فضای های آموزشی روستاهای مجاور شرکت اعلام نمود.

انتهای پیام/گ

بهره مندی دانش آموزان مناطق محروم از خدمات آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.